TO ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΦΑΣΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΑΣ.
Η ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΗ ΠΛΟΥΣΙΑ ΜΕ ΝΕΟ ΥΛΙΚΟ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ ΑΠΟ 15/9/2013
Εκείνοι που είναι τόσο τρελοί ώστε να πιστεύουν ότι μπορούν να αλλάξουν τον κόσμο είναι αυτοί που τον αλλάζουν.

"Think different" Apple

Δευτέρα 22 Απριλίου 2013

Μετάνιωσε ο Σουάρες (vid)


Μετάνιωσε ο Σουάρες (vid)


Ο Λουίς Σουάρες... δάγκωσε στην κυριολεξία τον Μπράνισλαβ Ιβάνοβιτς στην αναμέτρηση της Λίβερπουλ με την Τσέλσι, όμως, μετά το τέλος του αγώνα ζήτησε συγνώμη από όλους.
«Είμαι λυπημένος για αυτό που έγινε. Απολογούμαι στον Ιβάνοβιτς και σε όλο τον κόσμο του ποδοσφαίρου για την ασυγχώρητη συμπεριφορά μου. Έχω καταθέσει μια απολογία και έχω προσπαθήσει να επικοινωνήσω με τονΜπράνισλαβ Ιβάνοβιτς για να μιλήσω μαζί του προσωπικά. Ζητώ συγγνώμη επίσης από τον προπονητή μου, τους συναδέλφους μου και όλους στον σύλλογο της Λίβερπουλ που τους απογοήτευσα», είπε ο Ουρουγουανός επιθετικός της Λίβερπουλ.





0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο 1lykgrevena-a4.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.